Haluan uskoa, että et ole luovuttanut kiinteistösi huollosta vastaavan palveluntarjoajan suhteen. Haluan uskoa, että ansaitset parempaa kuin mitä tällä hetkellä saat.

Taloyhtiöpäättäjät ovat vähään tyytyväistä sakkia, mikäli arviointi suoritetaan suhteessa toimepideaktiivisuuteen. Kovin harvoin tehdään todellisia toimenpiteitä paremman kiinteistöhuoltokokemuksen aikaansaamiseksi.

Syitä on varmasti monia:

  • Kilpailuttaminen vaatii työtä
  • Millainen takuu on, että asiat muuttuvat paremmaksi
  • Isännöitsijä ei ole nostanut asiaa pinnalle
  • Ei oikein ole selvyyttä, että mitä olisi soveliasta toivoa
  • Huolto-ohjelma on vanhentunut ja pitäisi uusia ennen kuin voisi toivoa laadukkaita tarjouksia

Ymmärrämme, että vaivannäkö ei aina tunnu houkuttelevalta vaihtoehdolta. Ei varsinkaan tilanteessa, jossa ajatuksensa kanssa on yksin.

Kuitenkin tiedämme kokemuksesta, että usein vaihtamalla paranee. Usein huoltotyöhön keskittyvät yrityksetkin laiskistuvat matkan varrella. Olet ehkä aistinut saman myös itse. On todennäköistä, että huoltoyhtiön itselähtöinen huolenpito vähenee vuosien myötä. Palvelutyö arkipäiväistyy. Tiedämme myös, että useissa tilanteissa huolepidon laadunseurantaan ei ole juurikaan työkaluja.

Näin ollen tilaisuus tekee… Noh, tiedät kyllä minkä.

Useimmat tunnustavat autuaan tietämättömyytensä kiinteistölle tehdyistä huoltotoimenpiteistä. Lasku on se keskeisin yhdistävä tekijä taloyhtiön edustajan ja kiinteistöhuoltoyhtiön välillä. Kinkkinen tilanne kaiken kaikkiaan.

Haluamme tarjota taloyhtiöpäättäjille parempaa

Kaikki lähtee tietenkin huolto-ohjelmasta ja sen noudattamisesta.

 

Varaa maksuton huolto-ohjelman teko tästä