Teetä maksuton huolto-ohjelma

Haluan uskoa, että et ole luovuttanut kiinteistösi huollosta vastaavan palveluntarjoajan suhteen. Haluan uskoa, että ansaitset parempaa kuin mitä tällä hetkellä saat.

Taloyhtiöpäättäjät ovat vähään tyytyväistä sakkia, mikäli arviointi suoritetaan suhteessa toimepideaktiivisuuteen. Kovin harvoin tehdään todellisia toimenpiteitä paremman kiinteistöhuoltokokemuksen aikaansaamiseksi.

Syitä on varmasti monia:

  • Kilpailuttaminen vaatii työtä
  • Millainen takuu on, että asiat muuttuvat paremmaksi
  • Isännöitsijä ei ole nostanut asiaa pinnalle
  • Ei oikein ole selvyyttä, että mitä olisi soveliasta toivoa
  • Huolto-ohjelma on vanhentunut ja pitäisi uusia ennen kuin voisi toivoa laadukkaita tarjouksia

Ymmärrämme, että vaivannäkö ei aina tunnu houkuttelevalta vaihtoehdolta. Ei varsinkaan tilanteessa, jossa ajatuksensa kanssa on yksin.

Kuitenkin tiedämme kokemuksesta, että usein vaihtamalla paranee. Usein huoltotyöhön keskittyvät yrityksetkin laiskistuvat matkan varrella. Olet ehkä aistinut saman myös itse. On todennäköistä, että huoltoyhtiön itselähtöinen huolenpito vähenee vuosien myötä. Palvelutyö arkipäiväistyy. Tiedämme myös, että useissa tilanteissa huolepidon laadunseurantaan ei ole juurikaan työkaluja.

Näin ollen tilaisuus tekee… Noh, tiedät kyllä minkä.

Useimmat tunnustavat autuaan tietämättömyytensä kiinteistölle tehdyistä huoltotoimenpiteistä. Lasku on se keskeisin yhdistävä tekijä taloyhtiön edustajan ja kiinteistöhuoltoyhtiön välillä. Kinkkinen tilanne kaiken kaikkiaan.

 

Sitä toivoisi, että asiat olisivat paremmin…

Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa saisit koko rahalle vastinetta. Et pelkästään omille rahoillesi, vaan myös kanssa-asujiesi roposille. Siis säästäisit ja tekisit samalla hyvää.

Makustele tilannetta, jossa:

  1. Kiinteistösi arvosta pidetään periksiantamattomasti huolta
  2. Jokainen huoltotyö raportoidaan vastaanotetuksi, käsittelyyn otetuksi ja tehdyksi
  3. Tehtävät toimenpiteet sovitaan etukäteen ja niistä pidetään kiinni
  4. Vastuuhenkilö tekee kiinteistösi arvon kannalta hyödyllisiä kehitysehdotuksia dokumentoidusti ja proaktiivisesti
  5. Voit olla varma, että palveluntarjoajan johto käy kanssasi läpi palvelulaadun auditoinnin kiinteistökierroksella 1-2 kertaa vuodessa

Kuulostaa paremmalta kuin aikoihin, vai mitä?

 

Minulla on sinulle ehdotus – Tilaa maksuton HUOLTO-OHJELMA

Mikäli koet, että taloyhtiössänne tilanne voisi olla parempi huoltopalvelun osalta, niin jätä tietosi oheisella lomakkeella. Teemme taloyhtiöllenne maksuttoman kiinteistönhuolto-ohjelman.

Jätettyäsi tiedot lomakkeella:

  1. Olemme sinuun puhelimitse yhteydessä ja selvitämme millaisella osallistujaporukalla huolto-ohjelman teon kannalta kriittinen kiinteistökierros kannattaisi suorittaa
  2. Sovimme tarpeellisten osapuolten kanssa ajan kiinteistökierrosta varten
  3. Toimitamme tekemämme huolto-ohjelman sovitulla jakelulla taloyhtiölle

Tämä ei tietenkään sido sinua yhtään mihinkään. Ehdotan vain, että päivitämme huolto-ohjelman tälle vuosikymmenelle. Toimenpide on kannattava joka tapauksessa.

Päivitetty huolto-ohjelma mahdollistaa:

  • Tehokkaan ja vertailtavissa olevan kilpailuttamisen
  • Saat kuvan tehtyjen töiden todellisesta tilasta
  • Tiedät millaista hintaa maksat huoltotöistäsi suhteessa kilpailuun

Pyydä minut käynnille oheisella lomakkeella, niin selvitetään asia.

 

Mitä saat?

  • Asiantuntijana käyn sovitulla kokoonpanolla kanssanne kiinteistökierroksella
  • Kierroksen perusteella teen huolto-ohjelmasta ehdotuksen
  • Pystyt helposti vertaamaan huolto-ohjelmaa nykyiseen ja arvioimaan nykytilanteen

Palvelemme asiakkaitamme äärimmäisellä tarkkuudella Järvenpäässä, Tuusulassa, Keravalla ja Vantaalla.

 

Lämpimin terveisin,

Ramona Toivonen
Kerahuolto Oy
ramona.toivonen(at)kerahuolto.fi
050 353 3238

P.S Varaamme oikeuden kieltäytyä perustelluista syistä kiinteistökierroksen toteuttamisesta ja huolto-ohjelman tuottamisesta.

Pyydä minut käynnille

Et tietenkään sitoudu mihinkään, joten riskiä ei ole.